Första

Kommer knappast få tid att skriva bloggar. Men eftersom jag fick tid att göra en sån här MSN Space så kan jag väl skriva nåt iallafall. Enda jag kan säga är jag inte länktar till skolan. Har inte gjort nåt annat den här sommaren än att vila upp mig efter ett mycket hårt andra år på gymnasiet, men jag känner ändå att jag fortfarande inte är helt klar i huvet. Känner att jag fortfarande kommer att ha svårt att konsentrera mig på det jag ska göra när skolan börja. Så det blir knappast nåt betygslyft. Snyft. Får väl hoppas att man iallafall får MVG i Religion och Historia men det är ju inga toppen ämnen precis. Sen kommer det väl knappast bli nå många VG heller utan det mesta blir väl bara G. Men så är det när man går den värsta plugglinjen trots att man inte har nåt läshuvud.
Om Wilfer88

Lång o smal o glad
Det här inlägget postades i Dagen. Bokmärk permalänken.

Kommentera

