Inga stora prov kvar

Hade nationelt prov i matte D idag. Kändes inge bra. Känns som IG. Men jag hade samma känsla när jag hade gjort nationella i fysik B för nån vecka sen och det visade sig att jag fått klart godkänt på det provet. Man vill ju ha högre betyg men tyvärr så är man inte så smart som man en gång va. Sen har man haft prov på historia också som gick något bättre. Där finns det chans för MVG även om den chansen inte är så stor. MVG är ett betyg jag sällan får nu för tiden. I högstadiet så hade man det i matte,religion,historia och samhälle. Enda jag verka få MVG i nu är samhälle. Naturkunskap är också ett ämne man lyckats få MVG i nu på gymnasiet och i Astronomi har man rätt så stor chans att få högt i. Men förutom det så ser det väldigt mörkt ut. Men att få godkännt i Fysik B och Matte E är det enda målen jag har för tillfället. För då kommer jag in på nästan alla civilingengörs utbildningar jag kan tänka mig. Och det är det jag tänker satsa på att bli när man slutar gymnasiet. 5 år extra i skolan, vad göra man inte för att få ett bra jobb? 🙂
Om Wilfer88

Lång o smal o glad
Det här inlägget postades i Dagen, Jobb/skola. Bokmärk permalänken.

Kommentera

