Fullspackat schema

Igår, laddade jag ner en 2 veckors gratis version av ett starwars spel som man i vanliga fall måste betala 100 spänn i månaden för, plus startavgift på 350kr. Gäller alltså att använda tiden väl för efter 14 dagar så kan jag inte spela mer. Idag så visste jag att jag skulle till Sundsvall. Jag hade inget jag tänkt planerat att köpa där utan åkte iväg eftersom det endast var tid vid datorn som gick förlorad. Dock så hittade jag en gammal klassiker där: Battlefield 1942 plus en expansion för endast 150 spänn. Kunna inte motstå att köpa. Skitgammalt spel och jag har redan en det bättre Battlefield 2 på datorn, men en klassiker som denna kunna jag bara inte motstå. Ännu ett spel jag vilja spela. När jag kom hem från Sundsvall så var kl 17:00.  Upp och installera skiten, kolla mailen och sånt blev det att man gjorde. Hann knappt starta spelet innan telefonen ringer och till allas stora förvåning var det till mig ( är det inte ens i 1 fall av 10). Lars från Boa ringde. Nu fanns det plötsligt en Wii konsol som stod och vänta på mig. Har väntat i mer än 3 månader på den så det var bara av och hämta ut pengar på banken och sticka dit innan affären stängdes. Man köpte en del tillbehör så att brorsan och jag kunna spela mot varandra. Samt även ett spel som ma kan lira själv (även om jag redan hade ett Wii spel hemma som var oöppnat). Räcker väl med att säga jag och brorsan hade många svettiga timmar roligt ( ja, det är sant, spel man blir riktigt svettiga av. Älska rörelsekänsliga kontroller).
Imorrn så tänkte man också sätta igång och hårdplugga. Projektarbetsdagen är nästa vecka och jag har fortfarande en del att göra (men jag är inte orolig att jag inte ska hinna). Men sen har jag också mitt första matteprov i matte E nästa vecka, plus mitt första riktiga prov i webbdesign samt även hinna med att lämna in en programmeringsuppgit innan söndag.
Jag har alltså 3 roliga saker jag kan göra imorrn men även 4 saker jag inte vill göra men måste ändå. Så jag måste bara säga detta:
Den som fan ger mig en sak till att kunna göra de närmsta dagarna ska jag slå ihjäl. Tack och hej från mig.
Om Wilfer88

Lång o smal o glad
Det här inlägget postades i Dagen, Spel. Bokmärk permalänken.

Kommentera

