Högskoleprovet imorrn

Rubriken säger väl allt. Dock så känner jag mig lugn. Även om mina betyg inte är nåt att skryta med så tror jag ändå att jag kommer in på det jag söker. För mig så känns högskoleprovet mer som en koll för hur jag ligger till jämför med mina kompisar. Känns väldigt bra att jag kan ta det på ett så lugnt sätt som möjligt så att jag slipper all stress och press man annars känner. Dock så är det bajs att tvingas kliva upp kl 7:00 på en lördag. Skriver mer imorrn när det är gjort.
Om Wilfer88

Lång o smal o glad
Det här inlägget postades i Dagen. Bokmärk permalänken.

Kommentera

