Dag 4 och 5 efter den lilla operationen

Blir nog rekordmånga inlägg nu i maj pga av min lilla tandoperation.
Kan väl börja med att dom andra dagarna fortsätter precis som dom före. Ont ont och ont. Det gör lite mindre ondare men det är otroligt irriterande fortfarande. Fortfarande svullen. Och jag har märkt ännu en riktigt tråkig sak. Inte bara att jag känner mig på dåligt humör, det syns också. Varför? Därför att jag får ont när jag ler, väldigt ont när jag skrattar. Märkte det igår när jag spela kort med släkten. Det var kul, men jag hade jäkligt med problem för att visa det  
Som tur är släpper smärtan iallafall litegrann. Går bättre när jag äter, kan äta mer än bara flytande eller halvflytande. Kanske inte hårdmackor precis men mjukbröd iallfall, och köttbullar & potatis (även om jag skär dom i småbitar).
 Det som verkligen känns hårt är att det är skola imorrn Jag går fortfarande på minst 4 alvedon om dagen, fortfarande ont hela tiden även om det varierar hur ont jag har, dåligt humör pga den konstanta smärtan, sen utseendemässigt så gillar jag inte att vara svullen på ena kinden(har tillräkligt svårt med tjejer  ), sen är det ju bara att gissa hur lätt jag har det med att följa med på lektionerna när man har ont hela tiden. Nationella prov i fysik på fredag…. Nooo!!!! Det här kommer inte att sluta bra, det vet jag.
Om Wilfer88

Lång o smal o glad
Det här inlägget postades i Dagen, Familj, Hälsa. Bokmärk permalänken.

Kommentera

