Stugan en vecka

Efter balen (som jag ska skriva lite om senare när jag orkar) så blev det raka vägen till stugan. Bort från allt. Och då menar jag allt. Även internetuppkoppling. Bärbar dator har vi men den används inte ofta därute (jag har inte ens nå spel på den). I stugan så göra man… ingenting. Det som är så jäkla skönt med att vara där, all press på en släpper för ett tag. Man kan sitta i solen och läsa starwars-böcker hur länge man vill (eller ja, tills solbrännan blir för allvarlig). En bra tillflyktsort. Samtidigt så kan man se hur mycket data-abstinens man få. Kan nog ha stannat kvar ett bra tag till om man bara fått badat litegrann iallafall. 17 grader som mest är inte tillräkligt.
Orkar inte säga mer. Njut istället av alla "fina" bilder jag tagit med min studentpresent. För att vara nybörjare med kamera så var dom inte så jäkla dåliga.
Om Wilfer88

Lång o smal o glad
Det här inlägget postades i Dagen. Bokmärk permalänken.

Kommentera

