Alla dessa kalas

 3 kalas på 2 veckor. Folk verkar gilla att föda i juli verkar det som, iallafall i min släkt. Först var det en moster som fyllde år och man bjöds på god mat osv. Sen var det norska kusiner som skulle grattas (som jag nämnt tidigare är dom på besök). Då bjöds det på allt möjligt smått och gott (magen har väl aldrig mått så bra som nu Glad med tungan ute ). Igår senast så var det ytterligare en kusin som fyllde år och det var nåt riktigt speciellt eftersom man där bjöds på världens godaste tårta Mycket glad Den ser inte ut mycket för ögat, men tungan bara njuter att få smaka på allt ( bara så att ni kan få nån fingervisning hur den kan vara så speciell så räcker det väl nästan att säga att det är cornflakes i tårtbotten tillsammans med nån banankräm och nån marräng(fan hur det stavas). Konstig blandning men vet man hur så blir det riktigt riktigt gott).
Bortsett från kalasen så har man även bjudits på mat av släktingar och samtidigt som dom kommer hit och äter, och sen så har man åkt gokart för andra gången i år (blir en tredje och kanske sista gång nu på onsdag) och det verkar bara bli mer av allt. För mig som är van att sitta mycket vid datorn så märker jag att det blir inte så jäkla mycket sittande ändå. Stugan åker vi ut till så fort det är fint väder, samt att jag är på min sista star wars bok jag har på lager, så igår så beställde jag hem 11st till så att läsningen bara kan fortsätta som normaltBlinkning
Sen så måste man också pressa in att man ska fixa körkort på schemat också, samt att hitta jobb som alla kompisar nu verkar fixat (om dom då inte tänkt studera redan till hösten). Början på slutet av "lovet" innan man verkligen måste börja ta i för att hitta nåt att syssla med.
Om Wilfer88

Lång o smal o glad
Det här inlägget postades i Dagen, Familj, Jobb/skola, Star Wars. Bokmärk permalänken.

Kommentera

