Extra

Tog och gjorde en koll bara hur mycket man har skrivit här på min space sida. Över 30 blogginlägg har gjorts. Kopierar man all text och slänger in det i word så fyller det 16 sidor A4 plus lite till (och då har jag till och med tagit bort ”lägg till kommentar” grejorna och det). Sen märkte man också att texten är ju lite mindre än normalt så om jag förstorar den till storlek 10 så är det 22 sidor med text. Sen bara fortsätter jag skriva även fast man enligt statistiken endast haft 614 ”visade sidor”, vad nu det ska riktigt tolkas som. Och då har man haft sidan i nästan ett år nu (första inlägget i augusti). Inga stamläsare verkar synas till eftersom endast en enda kommentar har gjorts. Lite synd kanske, men sidan är ju öppen för alla och är kvar ett bra tag till, inte fan ska allt jag skrivit försvinna helt i onödanBlinkning Bloggen finns så att jag får skriva av mig allt jag vill skriva av mig, sen är den ju även till för alla som vill veta vad jag sysslar med som jag inte berättat för dem.
Om Wilfer88

Lång o smal o glad
Det här inlägget postades i Dagen. Bokmärk permalänken.

Kommentera

