Gävle tur och retur

Imorrn (torsdag den trettonde) så följer jag med mina morföräldrar till Gävle. Är man sysslolös så går man med på vadsomhelst. Ska hjälpa min morfars broder lite med deras flytt (till ålderboende). En större ny säng ska bla tas med hem till Hudiksvall istället  för att slängas. Bärhjälp behövs och jag var tydligen den enda som var ledig och kunna hjälpa till (tackar man för). Blir väl knappast länge därnere om jag känner dom jag åker med rätt, men en liten stund kommer man få vara där iallafall. Nånting som bryter mot allt datorspelandet om dagarna… Okej så illa är det inte. Jämfört med förra sommaren så spelar jag inte alls lika mycket. Är nu så att jag tackar ja till så gott som alla erbjudanden jag får som får mig att lämna dumburken Glad med tungan ute Fast med tanke på att man varken studerar eller jobbar så skulle man gärna vilja att det bjöds på fler aktiviteter som passar mig, för det blir ändå en hel del dataspelandet. Det är ju så roligt Mycket glad
Om Wilfer88

Lång o smal o glad
Det här inlägget postades i Dagen, Familj, Spel. Bokmärk permalänken.

Kommentera

