Text till ”Spelens värld” fotoalbumet

Det är sent och man ska sova men jag jobbar nästan. Såg ett program idag att det var helt naturligt, att det är rent bioligiskt att folk är uppe längre än andra eftersom dom är mest effektiva då, samt att det är andra som är morgonpigg och är effektiva då. Gissa vad jag är på morgonen Glad med tungan ute
Nytt fotoalbum iallafall. Inget kort från kameran dock. Allt är taget från mina spel. Det mesta är en hyllning till mina 3 senaste spel som jag fick i en fin box för bara 459kr på boa i Hudik. Fick ett samtal från affären (jag förbeställde och dom känner mig), sen efter en kort och snabb promenad så var spelen mina. Half-Life 2: Episode 2, Team Fortress 2 samt Portal har fått toppenbetyg överallt. Snygga som fan, intensiva och halvt revolutionerande på vissa plan är alla 3 gör att dom förtjänar allt beröm också. Har spelat igenom 2 av spelen fast utan att gett mig på alla bonusar som finns så kan jag bara konstatera att allt som sagts är sant. Klart bästa spelupplevelsen i år. Klår till och med World in Conflict (annat typ av spel och som också syns väl i fotoalbumet). Svårt att bestämma sig vad man ska spela framöver.
Om det nu råkar vara någon som är besviken på att jag inte lagt ut hur lägenheten ser ut nu så får jag be er att lugna er. Ska på semester om en vecka. Solsemester i Gran Canaria. Kommer först ta några hundra bilder där först och sen välja ut de bästa som ska läggas ut. Efter det så ska ni få se hur vi fyllde lägenheten jag nu bor i. Förhoppningsvis så har jag fått nytt golv när jag kommer hem från semestern samt att min nya sofa ska också hämtas.  Tror jag kommer vara ovanligt mycket positiv person ett tag framåt med allt fint som händer(jag som ändå redan är rätt positiv Cool ).
Om Wilfer88

Lång o smal o glad
Det här inlägget postades i Resa, Spel. Bokmärk permalänken.

Kommentera

