Riktig snö

Jäkligt vitt ute nu. Snön har fallit hela dagen och man har suttit säkert på andra sidan fönstret hela tiden. Var på hockey igår (A-laget och andra gången jag åkte och kollade på dom i år), så jag har frysit tillräkligt. Blev dock varm av stämmningen där. Gick bra för dom. Vann gjorde dom också, mot serieledarna, så inte undra på att man blev glad.
Snart första advent. Dags att fixa en jullista på massor med grejor. Till skillnad från många av de senaste gångerna så tror jag att jag kan fylla min lista ovanligt mycket, och då utan att ha några starwarsböcker med. Inget datorspel kommer heller att önskas. Men ett Wii-spel däremot.
Jobbfronten är det ingen skillnad. Den tolfte så ska man se om arbetsförmedlingen kan hitta nån passande praktikplats åt mig. Är ju riktigt bajs med bra jobb just nu. Faktiskt till och med sökt på pcgamer efter att ha sett att dom sökte skribenter. Synd bara att man inte har någon tidigare erfarenhet av det. Lite recenserade spel på internet är det enda man gjort. Inge vidare troligt att man får nåt, men så är det ju överallt.
Om Wilfer88

Lång o smal o glad
Det här inlägget postades i Dagen, Jobb/skola, Spel. Bokmärk permalänken.

Kommentera

