Månadens Brev

Dagen kunna väl inte börja bättre (eller kanske om dagen före hade slutat bättre). Problem att sova natten innan gjorde att man klev upp 11:30. Lite segare än normalt kändes det. Glad blev man dock när man såg att köksbordet var fyllt med tidningar. Först HT som man alltid läser till frukost, men också Aftonbladet som morsan eller farsan har hunnit köpt innan jag ens stigit upp. Sen låg också PC Gamer på bordet som jag faktiskt väntat på. Tog lång tid att äta kräm och flingor denna morg…förmiddag. Helt ovetande så väntade en större överraskning när man börja luska igenom den bästa dataspelsblasckan. PC Gamer börjar väldigt tidigt med att visa upp insändare från folk som skrivit till tidningen. Oftast är det bara goja satt dom kan ge något snittsigt svar man skrattar åt. Kommer dock seriösa inlägg. Lite varför så är förklaringen att det går att bli Månadens brev i tidningen och priset är ett spel från cdon.com. Väldigt överraskande denna gång dock var att bilden som var bifogad i månadens brev var något jag mycket väl kände igen. Det var min säng fylld med alla mina PC Gamer tidningar. Alla var uppradade efter året dom gavs ut. Det var ett svar på en annan insändare jag gjort för nåt år sen som jag skickat in. Deras svar då var att jag skulle sova på mina tidningar istället för att fylla lådorna med dom. Detta månadens brev visade att jag nästan hade tillräkligt med tidningar för att kunna göra det.
Lite roligare är det för dom som läser PC Gamer och kan se bilden och texten. Har dock inte orken nu att kopiera den texten och lägga upp bilden här.
 
Mycket gladJag ska få ett gratis spel Mycket glad
Om Wilfer88

Lång o smal o glad
Det här inlägget postades i Datorer och Internet, Spel. Bokmärk permalänken.

Kommentera

