Intervju

Fortsätter på gårdagens inlägg. Trodde Manpower skulle ringa om ett tag. Istället ringer det i min mobil 3min efter att man klivit ur sängen. Svarar halvbra på vissa frågor dom ställer, men dom blev iallafall tillräkligt nöjd. Jag har nu klarat av Manpowers sortering. På måndag drar jag en vända till Ericsson satt proffsen ska få göra en intervju med mig. Då gäller det. Ska jag palla det. Ska man åter få sätta sin fot i mina föräldrars jobb, flera av mina släktingars jobb, åter igen och få testa lite mer av det dom gör. Kommer i praktiken ta över mina föräldrars jobb eftersom båda dom är maskinoperatörer. När dom tar semester rycker jag in, om intervjun nu går bra. Håller tummarna.
Om Wilfer88

Lång o smal o glad
Det här inlägget postades i Jobb/skola. Bokmärk permalänken.

Kommentera

