Star Wars: The Force Unleashed förhandstitt

Efter många helgers slit är den klar. Min egengjorda förhandstitt på det kommande storspelet The Force Unleashed. Har samlat info om spelet under många många månader och har själv skrivit nyheter om spelet flera gånger. Tråkiga med att bo i Sverige är att man är långt ifrån att få testa spelet själv. Men jag är verkligen påläst ändå och slutprodukten blev på över 11 A4 sidor i Word rent textmässigt. För mig en riktigt imponerade bedrift då jag inte gått media i skolan Glad med tungan ute Sen kanske folk kan diskutera innehållet om det verkligen höll, men enligt mig så jodå. Ni kan se förhandstitten nedanför genom att klicka på länken. Sidan är också helt fri från reklam Mycket glad 
 
 
Blir glad om iallafall 100 pers läser den. Mer kan man väl inte kräva. Jag försökte faktiskt kolla med Aftonbladet om dom behövde hjälp med en förhandstitt, men som väntat blev det ett nej. Besviken? Nej, fanheller. Dom hade redan stenkoll sa dom, och min uppgift är ju ändå bara att visa svenskar att Star Wars fortfarande är inne, och lever. Sen var delar av förhandstitten också lite för att man ska skriva en recension om spelet, och då hjälper det att man redan gjort förarbetet. www.starwars.se borde också ses som ett klart informationsställe för alla fans, samt intresserade. Vi har gått med nyheter och artiklar, ett eget forum, reklam och kostnadsfri, och har precis nu som förr tävlingar. Den som är igång just nu är om biobiljetter till Star Wars: The Clone Wars. Synd att få vet om denna möjlighet att vinna biljett till både sig själv och en kompis. Vi är förmodigen den största, mest aktiva och angagerade starwars-sidan på svenska just nu. Något att vara lite stolt över.
Om Wilfer88

Lång o smal o glad
Det här inlägget postades i Star Wars. Bokmärk permalänken.

Kommentera

