Bänkad

Har inte orkat, har inte haft tid att skriva sen jag blev klar med min något stora förhandstitt på spelet "The Force Unleashed". 2 veckor kvar innan spelet släpps i butik Mycket glad
 
Men nog om spelfantasten. Augusti månad har väl varit så händelsefull som det går. Minns knappt vad som har hänt dock. Att jag sluta jobba på Ericsson den 15:e minns jag iallafall. Ganska svårt att glömna. Blev ganska rik tack vare jobbet där. Behövs för det som har kommit:
 
Gävle högskola. Ekonomiingengör. Går i en liten klass på runt 7st ( har jättedåligt koll på folket i klassen Generad ). Att jag har dålig koll är väl fatt vi aldrig fått tid tillsammans bara vi i klassen. Alla kurser har vi tillsammans till andra. Så jag har snackat lika mycket med maskiningengörer, dataingengörer, energiingengörer som med dom i min klass. Lite tråkigt dock tycker jag vill ju känna folk lite bättre. Men det kommer väl. Precis som jag hoppades så kommer jag att läsa mycket logistik här. Exakt det jag vilja hålla på med på högskolan. Kanske va bra att man inte blev civilekonom i Linköping Glad med tungan ute Är glad allafall att man nu börjat. Känner att man är redo att suga till sig mer kunskap. Lite jobbigt dock med tider. Trodde, men trodde fel att man skulle ha haft en lägenhet vid denna tid. Bor fortfarande hemma i Hudiksvall. Tågar varje dag fram och tillbaks. Redan nu i början har man varit hemmifrån över 10 timmar per dag. Det är faktiskt jobbigt det. Har heller inte lyckats somna på tåget heller. Ligger alltid på det där mellansteget mellan sömn och vaket tillstånd. Kanske bra detÄngel 
 
Var lyskväll också för inte så många dagar sen. Knäppte lite kort som jag ska lägga upp. Typ 20 fina kort på svampar Glad med tungan ute Och lite andra. Att man knappte på svampar var väl av anledningen att de fanns ÖVERALLT. Flera hundra bara på vår lilla ö i vattnet. Kvällen blev riktigt fin. Vi hade dock inte så många ljus själv som vi tände, men våra grannar: Brakskär var förmodligen de mest lysande på hela hälsingekusten Glad med tungan ute
 
Musik var det här… inte. Men för att göra ett drastiskt ämnesbyte så vill jag säga att jag har förbokat Amon Amarth senaste skiva "Twilight of the Thunder God". Har redan tjuvlyssnat massor. Riktigt bra. Hata death metal med dess jäkla skrik och folk som försöker spela hårt, men Amon Amarth får det ändå att låta som ljuv musik. Jag tror på Asagudarna.
Om Wilfer88

Lång o smal o glad
Det här inlägget postades i Dagen, Jobb/skola, Musik. Bokmärk permalänken.

Kommentera

