Lagt upp mer kort för sommaren 2009

Så mycket kort. Lade upp 55 kort nu tror jag om jag räknat rätt. Alla är dom tagna under sommaren 2009 med början 30 maj fram till 30 juni. Faktiskt en slump att det blev så, råkade se det precis Skrattar
De är dock knappast alla kort. Blev faktiskt över 400st jag tog under den tiden. 1/8 alltså som blev bra. Så ska man ha bra kort så gäller det att man inte nöjer sig med 1 eller 2 när man vill minnas något.
Är själv nöjd med sommaren. Riktigt riktigt varmt, och trots att jag inte alls legat i solen i syfte att bli brun så har jag då lyckats blivit röd och just nu flagnar huden ganska mycket. Bad och ringåkande har det blivit. Men nu är sommaren i princip över för mig. I augusti kommer det flera omtentor inom loppet av dagar, sen har jag en del andra uppgifter med att göra som tar några veckor, så det blir plugg plugg och åter plugg här nere i Gävle för mig. Visst, några dagar lugnt blir det ju, men skoltermin nr 3 har i princip börjat för mig nu…
Om Wilfer88

Lång o smal o glad
Det här inlägget postades i Hobbyer. Bokmärk permalänken.

Kommentera

