Star Wars för hela bunten

När man sökt en stund efter jobb och inget finner, ja då kommer den där långa lediga tiden man alltid får som arbetslös. Just nu är det Star Wars som tar upp all den fritiden. Så man surar ju inte (även om jag faktiskt haft feber i flera dagar nu).

Jag väntar på att 2st star wars tidningar ska komma hem som jag beställde efter att ha fått en massa pengar i jul. Under tiden läser man en Star Wars bok som man haft över 1 år men inte läst pga plugget jag hade förr. Sen lirar man ju lite Star Wars spel också. Star Wars: The Force Unleashed – Ultimate Sith Edition är genomspelat och till och med recenserat . Man har även tränat upp sitt ljussabelsvingande i Jedi Academy som är lite av en klassiker. Fortfarande bra. Har även gjort en Starwars.se grupp i Steam. Till det arbetet lärde jag mig lite att photoshopa 😛 Fin gruppbild tycker jag. De kunskaperna förde jag vidare och fixade en header till star wars bloggen. Också ett helt okej jobb för en nybörjare. Skrev också en TOR-nyhet som blev första nyheten för året på sidan.
Star Wars maraton på TV4 också just nu. Dock funkar kanalen så dåligt i mitt rum att jag hellre ser filmerna på dvd 😛

Om Wilfer88

Lång o smal o glad
Det här inlägget postades i Star Wars. Bokmärk permalänken.

Kommentera

