WordPress

Känns som att man börjat gilla bloggen igen. Förstår vart man hittar det mesta och alla nya funktioner man inte är van vid. Kan funka det här. Snyggat till den rätt bra, då förra var mörk och dyster som sagt. Inte undra på att jag slutade skriva.

Lite om igår. Började dagen med att sitta en stund vid datorn innan man var hungrig nog för frukost. Klev upp vid 8 på lördagen, så ingen brådska. Brodern min satt igång i tvättstugan vid 10. Jag hjälpte till i början, men sen gjorde han så gott som allt själv. Skönt, då jag gjort inte pressat honom särskilt hårt med hushålls-arbete tidigare, mer än matlagning och dammsugning. Och för de som inte vet, så bor jag för tillfället med brorsan, i farsans lägenhet, dock bor knappt farsan här längre. Så vi bröder får ta hand om oss själva, vilket är bra skönt.

Eftersom brorsan gjorde sitt, så gjorde jag mitt och städade upp lägenheten rätt bra och diskade. När vi båda var nöjda med dagens arbete så köpte vi hem pizza och såg ett avsnitt på Game of Throwns på tv.

Idag blir det mest att slappa. Jag har fixat med bloggen någon timme. Glömt bort att spela spel. Ska ta och flytta på mig nu så brorsan får lite speltid på min dator innan vi drar och äter mat hos morsan.

Bild

Fisk o mos, har jag aldrig ansträngt mig för, så som här. Ovanlig middag jag åt i Skövde, från förra året.

Om Wilfer88

Lång o smal o glad
Det här inlägget postades i Dagen, Familj och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

