Iggesundsbo

Uppväxt: I Iggesund.

 

Som barn och som tonåring. Iggesund. När man blev vuxen så fick man bo i Gävle, i Skövde och i Hudiksvall. Nu ska jag flytta till en lägenhet, helt själv. I Iggesund.

 

Arbetslös fick jag vara i 1 månad, innan jag fick komma tillbaks till samma arbetsplats. Aldrig en fast anställning, men jobb och sysselsättning har jag, för stunden. Är tillräckligt tacksam för det.

 

Nu kan man ligga där i sängen…. och små-le litegrann innan man somnar. Det kunde vara mycket värre än såhär. I början av maj månad i år, var jag utan studier, utan jobb, helt utan pengar. Sen bara vände det. De där som brukar säga att ”hopp” är något viktigt och som man inte bör förlora, den skara med människor ansluter jag mig till.

Om Wilfer88

Lång o smal o glad
Det här inlägget postades i Dagen, Hälsa och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

