Den grå hösten

Vädret gör en inte gladare precis. Behövs ju inte nämnas då alla är överens om att det varit bara dåligt väder i år.

 

Jag blir ju inte gladare av att Arbetsförmedlingen ringde idag och hörde hur det gick för mig. ”jobbar denna vecka, men jag besöker nog er nästa måndag” blev mitt icke optimistiska svar. Risken att jag får gå arbetslös hela vintern är ganska stor.

 

Har dock laddat upp med spel och film för närmsta tiden. Star Wars: The Clone Wars säsong 4 har gått varmt senaste dagarna på min blu ray. Har också ett antal ospelade spel jag köpte riktigt billigt nyligen som ska testas.

Men just nu. Jobb, förmiddags-skift, så ska i säng nu. Ha det bra allihop, i denna grå höst.

Om Wilfer88

Lång o smal o glad
Det här inlägget postades i Dagen, Spel, Star Wars, Underhållning och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

