Snösken

Snö…snö….snö… Hur skulle man inte kunna snacka om snö nu.

Jag gjorde ett smart val igår. Drog inte igen gardinerna igår (har inte/behövs inte persienner). Det blev inte kolsvart i rummet när jag skulle sova, men som väntat, blev det härligare att vakna. Det blev perfekt. Kylan höll molnen borta, solen sken starkt. All snö utanför mitt fönster lystes upp. Har en skog typ 100 meter bort. Massor med snö på alla grenar. Så fint. Och detta ser jag direkt från sängen när jag vaknar.

Behöver inte berätta mer.

2012-12-03 13.43.39

Om Wilfer88

Lång o smal o glad
Det här inlägget postades i Dagen. Bokmärk permalänken.

Kommentera

