Hinna med allt

Nu tror jag att jag hunnit med alla måsten, alla borden, alla saker som man helt enkelt skjutit fram hela tiden, under ett långt tag. Nu finns det bara de enklare sakerna kvar, det som det vore trevligt av att göra. Tex, få upp lite saker på väggarna mina (halvfärdigt faktiskt), sola mer i sommar (har fått en grundfärg, mer än bara armarna). Vissa saker har man glömt, men för stunden i alla fall, känns det inte som att så mycket tynger en. Ett jobb tack, sen är allt fan fantastiskt bra. Praktiken på städföretaget går dock bra, men genererar inget sparkapital åt mig. Och jag är ju verkligen sugen på att byta ut min 5 år gamla dator, och 6 år gamla tv, o hade jag ännu mer pengar, vore det trevligt med en PS4 också, hela förra konsol-generationen missade jag ju.

Om Wilfer88

Lång o smal o glad
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Kommentera

