Sommar ett tag till

Trodde värmen hade tagit slut, men ne, nu har de utlovat 30 grader igen, hög brandrisk blandat med stora bränder som redan sker här i Sverige. Åskväder dundrar förbi, men förhållandevis små mängder regn. Här i Hälsingland är gräset nu väldigt gult. Regn behövs. En ny vecka hägrar, bara att ladda upp sig.

Ska klippa mig denna vecka, kanske köpa nya tennisskor, kanske några sommarsandaler (jo det är väl dags, augusti månad) som jag har känt mig behöva ett antal gånger denna sommar. Jag brukar ju vänta tills jag känner ett verkligt behov innan jag köper, istället för att köpa saker förebyggande.

Om Wilfer88

Lång o smal o glad
Det här inlägget postades i Dagen. Bokmärk permalänken.

Kommentera

