Star Warssss

Följer Star Wars: Rebels serien just nu, den är riktad för kids, men fans kan njuta ändå. Läser de flesta nyheterna och ryktena som handlar om Star Wars: Episod 7 som kommer om ca 14 månader på bio. Spelar mmorpg-spelet The Old Republic som jag pratade om nyligen ett par gånger i veckan om jag har tur. Just nu sliter jag dock en del på starwars.se då det finns en spel-sektion där jag ständigt uppdaterar och vill göra ännu mer på. Det inkluderar såklart att man spelar en massa Star Wars spel(vilket ger mindre tid till TOR), och håller verkligen koll på allt som händer på den fronten. Och just Star Wars: Battlefront 3, eller Battlefront som de nya utvecklarna vill kalla det, är det spel jag väntar allra mest på just nu. Det utvecklas av svenskar och ska släppas om ett år. Star Wars böcker jag väntar på heter Lords of the Sith samt Tarkin, men på serietidnings-hållet så finns inget jätteintressant. Tänkte dock köpa Son of Dathomir när den kommer med sitt samlingsnummer. Handlar om den återuppväckta Darth Maul och hans kamp mot sin forne mästare.

Om Wilfer88

Lång o smal o glad
Det här inlägget postades i Hobbyer, Spel, Star Wars, Underhållning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

