Closer to…

Nära jul. Handlandet är över för mig, men inte för andra. Jag var på stan igår, bara tog det lugnt i folk-vimlet. Det var inte så stressigt för dem andra, ingen direkt panik såg man, det var ju ändå söndag och julen är på onsdag.  Jag tänkte kolla läget både måndag och tisdag, bara för att. Man vet ju inte vad man kan få se, eller vem. Hemma hos mig är det ju ändå ingen julstämning, bara lugnt och fridfullt.

Brorsan sliter in i det sista, jobbar idag, sen sätter han sig på tåget ner och kommer fram ikväll. Blir kul att få se han.

Kom upp i tid idag, första gången på länge, de bara sker, för det blev ju ganska sent igår och antalet sovtimmar blev ganska lågt, strax över 5 timmar bara, men det var bra timmar, och drömde fint, så jag bara slängde mig upp när väckarklockan lyste upp. Härligt. Och det snöar ute. Härligt!

God Jul på er allihop önskar jag er från Iggesund.

Om Wilfer88

Lång o smal o glad
Det här inlägget postades i Dagen, Familj. Bokmärk permalänken.

Kommentera

