Icke-teaser trailer The Force Awakens

Ja, det var ju Star Wars jag väntade på mitt i natten. Och man blev ju inte missnöjd. Mycket nya scener, men utan att avslöja något särskilt, så blir fortsatt spännande när man tittar på filmen den 16 december. Bra balans, även om jag är en sån som alltid spoilar så mycket jag bara kan av ren nyfikenhet. Jag behöver inte gå ovetandes in i en film.

Känns fräscht, känns som att de försöker vara trogen de gamla filmerna men ändå samtidigt göra något nytt, följa utvecklingen som skett med åren. Det ska locka gamla, det ska locka nya, det ska vara underhållande. Kan funka, de kan lyckas, har svårt att tänka mig att de misslyckas, även om inte det är omöjligt det heller, men jag är hoppfull.

Star Wars.

16 december är det på bio.

Redan 17 november är det dags för Star Wars: Battlefront.

Idag körde jag klart storyn av de första 9 kapitlen av Knights of the Fallen Empire. Tack vare early access så fick jag lira expansionen tidigare.

Och Star Wars: Rebels säsong 2 är redan i full gång. 2 avsnitt sett+ säsongstarten de visade i juli redan. Väntar ivrigt på nästa avsnitt.

Om Wilfer88

Lång o smal o glad
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Kommentera

