World of computers

Två år med utbildning drar igång strax. Nätverksdrift ska jag bli proffs på. Datorer, eller rättare sagt idag, tekniska prylar idag, ska kopplas ihop på ett fungerande, stabilt och effektivt sätt i nätverk, information ska samlas i databaser som smidigt ska kommas åt.

Alla som klagar på jobbet att datorerna inte gör som de vill, de ska få kontakta mig. Jag är ju något van vid det då familje-medlemmar, släkt o en del vänner hör av sig till mig när saker strular. En del kan jag alltså, men nu ska jag bli bra nog att kunna få en inkomst på det hela. Spännande och intressant.

Distansutbildning på Mittuniversitetet i Sundsvall som gäller, så kan bekvämt bo kvar i Iggesund ett tag till.

Om Wilfer88

Lång o smal o glad
Det här inlägget postades i Jobb/skola. Bokmärk permalänken.

Kommentera

