Tova

Ett inlägg till minne för Tova Moberg. En ung tjej redo för studenten som fullständigt onödigt gick bort. Sällan jag tar upp lokala nyheter, men när det händer knappt en mil ifrån en själv, hon bodde strax en mil söder om mig, blev mördad mindre än en mil norr om mitt hem. Då känns det lite. Jag har kunna åkt samma buss som henne senaste månaden tex, osv. Det känns lite nära, även om hon var okänd för mig. Men värd att minnas.

Ett liv som bara börjat, de som är mest värda att skydda. Alltid hemskt när de går bort.

Tova

En ljusmanifestation höll till vid badhuset i Iggesund strax utanför hemmet mitt

Om Wilfer88

Lång o smal o glad
Det här inlägget postades i Dagen. Bokmärk permalänken.

Kommentera

