Min nästa teknik-uppdatering

Inte ägt en spel-konsol sen Nintendo Wii.

Väljer något helt annat denna gång. Playstation 5. Har aldrig ägt en Playstation tidigare.

Har en 4K HDR Sony TV som sitter och väntar.

Varför PS5? För deras exklusiva spel. Så otroligt mycket jag inte fått uppleva eftersom jag inte haft någon PS4:a. Supersnabb laddning, väldigt optimerade program o spel, enormt prisvärd spelmaskin jämfört med en PC då det inte går att köpa sån prestanda till det priset. Sen, en nice speldosa? Deras handkontroll verkar vara något extra.

Gjorde en spel-lista nyligen, sånt jag känner jag måste uppleva. Inte mycket till PS5-spel, men helt klart det bästa av det bästa från PS4:an. Sen självklart underbara nya spel som lär utvecklas till denna fina burk gör att detta är bara början.

  • The Last of Us 2
  • God of War 4
  • Horizon Zero Dawn och Horizon Forbidden West
  • Assassins Creed: Valhalla
  • Kena: Brige of Spirits
  • Shadow of the Tomb Raider
  • Spider Man Miles Morales
  • Uncharted 4
  • Cyberpunk 2077
  • Mass Effect Legendary Edition

Ett par år av spelande framför mig. Hihi. Låt oss bara hoppas jag har pengarna redo när PS5:orna faktiskt börjar existera i affärernas lager. I sommar får jag väl tro.

Om Wilfer88

Gamer, Sith Lord, loves nature and is a happy fellow.
Detta inlägg publicerades i Dagen, Datorer och Internet, Hobbyer, Spel, Underhållning och märktes , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar